Problemet her er vel neppe at en kunde har fått dårlig behandling, ettersom han neppe har fått det. Han fikk ingenting på
SAS eco, noe som stemmer bra med deres no frills image. Problemet her er, første og fremst, at de forkynner en profil, som ikke stemmer med virkeligheten. Deretter en profil, som ikke er konsistens over hele nettverket deres. Dette har vært diskutert opp og i mente her på forumet, og nå har plutselig en person, med et stort nettverk, funnet ut det samme. Dermed må plutselig
SAS bruke masse tid på å forsvare noe de ikke har, eller bare delvis har. For de som leser forumet regelmessig, så burde det ikke overraske noe som helst at en slik sak dukket opp før eller siden, og hvis ikke noe skjer snarlig, så kommer det nok en tilsvarende sak opp på ny, nå som media er på saken. Dette er tross alt et av
SAS sine største problemer, nemlig at de kommuniserer en agenda, mens de i virkeligheten har flere agendaer. Hvis de virkelig ønsker å fremstå som ETT selskap, så er første bud at de faktisk er det også.