Quote:
Originally posted by EB
Jeg er en passasjer og jeg skriver vel ut i fra mine erfaringer. 2-4-2 hos Airbus er bedre enn 3-4-3 eller 2-5-2 på 777.
En del selskaper med 777 har jo også 2-3-2 på Business - BA har 2-4-2 på 777 der Airbus byr på 2-2-2...
Reiser man tre personer sammen så er absolutt 777 helt topp. Reiser man alene så er også 777 helt grei hvis man velger vindussete... Men reiser man to ville jeg valgt Airbus...når som helst!
|
Naa har jeg ikke sett 3-4-3 paa noen 777....det er vel 3-3-3 eller 2-5-2 altsaa 9 seter i bredden....har testet 340 opp mot 777 et par ganger med samme selskap.....i Mars floey vi
SFO-
CDG A340 og fortsatte samme kveld
CDG-
BUE med 777-200.....til tross for at
CDG-
BUE baade var 2 timer lengre flytid (13timer mot 11timer i fra
SFO) og at vi begge var slitne etter en natt ombord.....et par timers soevn paa Sheraton paa
CDG, opplevde vi begge at
CDG BUE foeltes raskere, vi foelte oss mere opplagte etter ankommst Buenos Aires (rett i familie selskap)....i hovedsak pga luften ombord som er langt langt bedre i 777....det skal vel taes med at AF har eldre A340.....stoeymessige er det ikke noe aa utsette paa noen av maskinene....paa vei til
BUE satt vi paa nest siste rad....og kun under take-off var det antydning til stoey....selv satt jeg paa midt sete, og sjefen ved midtgangen.....maskinen var smekkfull...ikke et eneste sete ledig.....paa vei hjem det samme....13 timer i 777 var langt bedre enn 10 timer med 747-400....og paa vei hjem stoppet vi 3 dager i Paris...saa vi var utvilte foer siste legg...legg ogsaa merke til 11 timer i fra
SFO til
CDG med A340.....mens 10 timer fra
CDG til
SFO med 747-400...A340 bruker litt mere tid.....