View Single Post
Old 13-01-2010, 21:00   #18
MD11
ScanFlyer Dusty

MD11's Avatar

Default Re: Frokosten til SAS

Quote:
Originally Posted by Dag Viking View Post
Har du vært på kurs hos MOL? Dette er jo vas fra ende til annen. Hos DY sover passasjerene, siden det ikke er noe annet å gjøre, og hos SAS spiser man frokost og drikker kaffe. Dette gjelder flesteparten av passasjerene.

Flyr som regel en morgenflight når jeg skal på jobb, 90% av tilfellene er med SAS. Resten er med DY, hvis SAS ikke har en rutetid som passer, eller SAS-flyet er fullt. Eneste gangen man legger merke til at DY har cabin crew er når man skal legge opp pc-sekken på hylla over rad 1, og alt er opptatt av bager merket "crew".
Heldigvis får man servering hos SAS, det er alltid like godt med noe å bite i til kaffen.
Det eneste man kan skryte av når det gjelder Norwegian er at man kommer frem helskinnet.... en eller annen gang.

Skjønner ikke at du gidder gå ut og skryte så mye av det selskapet du jobber i, det leverer jo et produkt som er totalt bak mål. At så mange velger å fly med de, sier mer om det norske folk enn om selskapet. Så er jo rema en populær butikk og grandiosa en populær matrett her på berget også. Jeg er såpass misfornøyd med mine opplevelser med DY at jeg strekker meg langt for at mine jobbreiser (som alltid er i fullflex) går i et fly uten rød nese.
At du velger å kritisere DY's reisende på denne måten får du stå for selv. Selvsagt trist at du ikke er fornøyd med DY's produkt men da har du iallefall et annet valg.