View Single Post
Old 13-01-2010, 17:06   #1
MD11
ScanFlyer Dusty

MD11's Avatar

SAS Frokosten til SAS

Quote:
Originally Posted by Tommy777 View Post
Med fare for aa gjenta seg selv og alle andre en sillion ganger, servicehonoraret du henviser til er en annen lovpaalagt ting som SAS maa kreve inn og gjerne vil bli kvitt.

Hiver du en frokost og en kopp kaffe paa morraflighten din, er SAS billigere. I tillegg har du en mye stoerre sjanse for at flyet ditt gaar paa rute.

Naar det gjelder kredittkortgebyret (som i dette tilfellet er 9%, mens Norwegians svar paa Goebbels paastaar at dette kun skal gaa til aa dekke kosten som DY har med aa motta kort ) har vi ogsaa diskutert det opp, ned og i mente. Da jeg bodde i Norge hadde jeg selvsagt firmakort og det firmakortet var selvsagt ett kredittkort. Det gjoer at jeg og veldig mange andre forretningsreisende ikke har noe valg..

I det eksempelet du her nevner, sliter du maks dersom valget ditt blir Norwegian
Frokost og frokost fru Blom, de fleste passasjerer sitter og sover og slapper av på morgenen og gang på gang hører jeg pax skryter over hvor rolig og behagelig det er å reise med DY på morgenflighter i Norge. En stadig økende andel forretningsreisende har skjønt det. Det vil bare ikke gå inn hos deg! Noe som selvsagt er ditt problem