Quote:
Originally Posted by FBU 4EVER
Skaff deg fakta før du kommer med oppgulp som dette. Det har vært tildels store grupper med oppsagte/pensjonerte og frivillige som har forlatt skuta det siste året. Det er faktisk mangel på personell i flere avdelinger rundt omkring.
En betydelig flåtereduksjon er foretatt, og flyene som er parkert, er ikke tilgjengelig på mindre enn to-tre ukers varsel pga manglende forsikringer, luftdyktighetsbevis, etc.
Godt jobbet av alle involverte! På tid? Tyyypisk SAS.
|
Det imponerer meg lite med høy punktlighet, om man ikke driver bærekraftig butikk.
Selvfølgelig har
SAS en fordel av mange fly, kontra Norwegian med for få fly.
Og
SAS med for mange ansatte, mot Norwegian for få ansatte.
Uansett, så har jeg respekt for
SAS Norge som så vidt jeg vet driver med overskudd.
Bare så utrolig synd at dette overskudd går med på å drifte ulønnsomme IC ruter fra Danmark og Sverge, og ikke til å gjøre tilbudet bedre i Norge. IC ruter som er med på å blokkere Norge som turist destinasjon, da de gjør det vanskeligere for andre selskaper å etablere nye ruter til Oslo.