Quote:
Originally Posted by Wiggo Hovde
Må bare beklage Trety. Dårlige rutetider har tatt knekken på denne ruta. Spør deg selv da Trety. Hvis du bodde på destinasjon A. Så skulle du til destinasjon B der du har et møte/kurs som begynner kl 1000 (hvilket ikke er et uvanlig oppstartstidspunkt). Med bil tar det ca 3,5 timer å kjøre. Første fly går kl 0920. Ville du da ha nådd frem tidsnok om du tok flyet når det lander på flyplassen kl 1005 og så skal du ta buss i 30 minutter?
|
Jeg hører argumentene dine, men du svarer ikke på hva jeg spør om. Rutetilbudet ble redusert, og hadde denne ruten vært så liv laga som du påstår så er de for meg fullstendig ulogisk at de attraktive avgangene stoppes.
SAS driver jo forretning, og jeg fatter ikke hva de har å vinne på å bygge ned lønnsomme ruter - derfor skjønner du også hvorfor jeg stiller spørsmålet
Jeg hadde ikke hatt noe problem med å se argumentasjonen om de kun hadde hatt disse avgangene fra starten, og at kundene av den grunn ikke hadde brukt den, men her har det faktisk blitt redusert på antall avganger.