Folkens, vi er naa inne i den stoerste krisen siden krigen, saa det som skjer i innevaerende og mye av neste aar vil ikke vaere normen for hvordan markedet og inntjening vil vaere i bransjen.
Som vi vet fra tidligere, vil alle kriser ha en slutt.
SAS sin strategi er meget smart, det samme er Southwests
MartinL, differensiatorer gjoer LH, BA, KL og AF blandt andre til vinnere som har overskudd og suksess langt over det
LCC vil gjoere.
SAS er en hybrid akkurat naa fordi produktet deres forvirrende og midt i mellom
LCC. Jeg er 100% overbevist om at
SAS vil vinne paa aa innfoere mer service, i tillegg til fri bagasje. Dersom du tror at loesningen for
SAS er aa bli mer lik
LCC konkurrentene til dyrere pris, sprinter du
SAS inn i skifteretten.
Modellen med service funker. Se paa Lufthansa med sine Warsteiner flasker og akkumulert overskudd de siste 10 aarene. Loesningen er ikke aa bli daarlig som DY og andre. Da forsvinner motivasjonen til de som velger
SAS med dyre billetter paa grunn av bedre service og forsvinner de som betaler dyre billetter, forsvinner ogsaa
SAS