View Single Post
Old 26-11-2009, 09:06   #64
TOS
ScanFlyer Mile High Club

TOS's Avatar

Default Re: Servicenivå - Ryanair mot røkla (splittet fra Rygge-tråden)

Quote:
Originally Posted by pb300polar View Post
Holder det med lovbrudd som i "villedende markedsføring" og "brudd på markedsføringsloven"?

Er bare nysgjerrig på din fortolkning av dette....
Om du leser en gang til det jeg skriver så forstår du kanskje hva jeg mener: "Jeg synes nå man får respektere de valg andre gjør, så lenge det ikke involverer lovbrudd og (for andre) plagsom atferd. Kundene til FR er, som flere andre har påpekt, kunder av FR av egen fri vilje.".

Jeg vil tro at det er nokså klart at jeg altså ikke snakket om FRs handlinger - jeg snakket om hva kundene velger. Dvs. så lenge folk ikke bryter loven, er en fare for seg selv og/eller andre, eller er generelt en utålelig plage legger ikke jeg meg borti deres valg. Om Someone velger å ikke fly med FR så er det hans valg, og jeg skal ikke legge meg borti det, men jeg forbeholder meg retten til å komme med kritiske bemerkninger til innlegg som indikerer at andre er "tullinger" og uvitende hvis de flyr med FR og/eller andre selskaper folk ikke liker. Fornuftige tips til bedre løsninger hva angår reiseruter, selskaper, priser osv. synes jeg er helt på sin plass, men det er i bunn & grunn den enkeltes egne preferanser som styrer hva man velger til slutt.

Om FR bryter loven vil jeg anta at norske myndigheter påtaler dette, og at slik atferd opphører.
TOS is offline   Reply With Quote