View Single Post
Old 24-11-2009, 22:48   #33
FlyHi
ScanFlyer Crusty

FlyHi's Avatar

Default Re: "Lufthansa strammer inn på benplassen"

Quote:
Originally Posted by Tommy777 View Post
Kjenner ikke meg igjen i beskrivelsen du kommer med, FlightDeck. At baguetten er steinhard og trist synes ikke jeg. Ett helt greit lite måltid på en kort flight.

Lufthansa velger å holde seg unna BOB da flightene deres innenfor er relativt korte i gjennomsnitt og de foretrekker derfor å servere en liten matbit og gratis drikke for effektiv service
Helt enig. Jeg har fløjet flere gange ugentligt med LH for tid tilbage og må indrømme at LH er min klare favorit på Europa-ruter.

At få en lille baguette eller sandwich samt drikkevarer er en fremragende forplejning på flyvninger på 1-3 timer. Kvaliteten på disse har jeg aldrig opfattet som dårlig.

Ej heller kan jeg genkende at man skulle sidde dårligt på LH - jeg har aldrig oplevet dette uanset hvilken flytype jeg har fløjet med - tværtimod.

Tværtimod synes jeg det er en fornøjelse om flyve med en selskab, der har en god grundkvalitet. Jeg bliver sjældent imponeret over LH, men alt fungerer bare rigtig godt hver gang. Og hvis der endeligt skulle være noget der ikke fungerer, så fixer de det med tysk grundighed.

Jeg har ihvertfald altid været yderst fornøjet med både benplads og catering samt service og jeg synes det vil være yderst kedeligt hvis der skal skæres ned på det.

Desuden er jeg ikke særlig stor fan af de nye recaro-sæder. Det kan godt være de giver lidt mere benplads, men personligt sidder jeg rigtigt dårligt i dem. Og i virkeligheden er det jo også et komprimis på siddekomfort man har indgået fordi lavprisselskaberne ikke kan få presset sæder nok i deres fly.