Quote:
Originally Posted by DagS
Fast Track er bra. Det eneste problemet er at du kan måtte be/insistere om det. Det skjedde for meg fredag kveld. Når en sjekker inn med EBG kortet, så burde slikt gå automatisk. Hadde det ikke vært for dette forumet, så hadde det kort og godt ikke blitt noe Fast Track på meg.
|
Jeg fikk invitasjon til FastTrack sammen med boardingkortet. Jeg reiste biz, men det gjorde kanskje ikke du?
Quote:
Originally Posted by ph-ndr
Men om man reiser på biz og det ikke er veldig travelt er det bedre å gå igjennom imigrasjonen helt til venstre (ikke til høyre hvor fast track er), da går man rett inn i rulletrappen som går rett ned i loungen.
Alternativet er om man velger fast track, så går man litt til venstre blandt butikken og finner rulletrappen som går rett ned til gate D4, og da er det bare 50 meter bort til inngangen nede i samme lounge.
-A
|
SAS pleier å gå fra E piren, og den fast-track'en jeg brukte lå mot høyre. Det er da omvei å gå helt ut til venstre for å gå gjennom immigration? Med mindre du vil prøve å komme inn i D loungen, som du visstnok ikke kan om du flyr annet enn TG.
Er det noe som er langt på
BKK, så er det å gå fra den ene enden av D piren til den andre!!
BF