Thread: Hjemreise
View Single Post
Old 15-11-2009, 03:28   #5
mikro
A330

mikro's Avatar

Default Re: Hjemreise

For å oppsummere alt dette, så er jeg svært tilfreds med KLM og deres produkt både på lang og kortdistanseruter. De har et veldig godt personlig underholdningssystem, hyggelig og serviceinnstilt besetning og bra matservering. Veldig godt belegg til og fra Norge, noe som tyder på at KLM har en svært sterk posisjon hjemme. Skremmende lavt belegg mellom på flyturene til og fra Calgary. Har hørt fra andre nordmenn her i Calgary at når de har fløyet KLM at det var lite folk om bord. Har tidligere flydd Lufthansa og Air Canada mellom Frankfurt og Calgary, og der var belegget mye høyere. Lufthansa fløy blant annet med fulle fly begge veier.

Syns KLM har det beste produktet til Calgary, har ennå til gode å ha prøvd BA langdistanse, men det er pga mye høyere priser. Vil gjerne velge KLM igjen, men sida jeg er Star Alliance lojalist så velger jeg helst Lufthansa hvis prisen er det samme.

Neste hjemreise blir den 18. desember, da flyr vi til Chicago med en United Express CRJ-700, overnatter på flyplassen og reiser dagen etter videre hjemover med SAS via Stockholm.

Last edited by mikro; 15-11-2009 at 03:31.
mikro is offline   Reply With Quote