hmm, en merkelig tittel... Men, altså - jeg gledet meg SÅ til å fange en av mine fav.fly, B757-300. Men klokka gikk for fort og mørket fulgte klokka. Jeg er ingen fotograf, så jeg må eksperimentere med eksponeringene, og det er ikke alltid like vellykket. Jeg er heller ikke så begeistret for fargeskjema til denne Israeleren, og som ateist så føles det litt rart å bevitne disse "pilgrimsreisene" til Bedehus-Rogaland.
Men - jeg fikk svært hyggelig selskap på plattformen, takk for laget til BSSW og Sirpjalle - det var svært hyggelig å hilse på dere, samt å lytte til deres beretninger fra alle oppdagelsesreisene deres. Det er fantastisk å høre om utferdstrangen, og jeg skulle ønske jeg kunne få leve mine siste 20 år omigjen, jeg var kun 23 år da jeg brakk ryggen, begge armene og begge beina i en bilulykke, så det ble ikke store mulighetene til den slags reising for min del, heldigvis litt komensasjon at jeg fartet Europa rundt i en stor, gammel trailer før ulykken... Nok syt, det var uansett hyggelig å treffe dere :-)
Som sagt, fotoforholdene var ikke gode, kl 18 er blitt et sent tidspunkt for optimal fotografering på amatørnivå, så dere får ta det som kommer uten for stor skepsis - jeg eksperimenterte litt for mye med
ISO...
Så mørkt var der kl 18 på Sola...

Eh, det var der altså ikke, bare et undereksponerings-forsøk...
Og så et høy-
ISO bilde...
Ja, den er laaang...
hei å hå
H.