View Single Post
Old 21-10-2009, 21:27   #17
svgspotter
ScanFlyer Gold

svgspotter's Avatar

Default Re: Litt fra ZV Søndag

Quote:
Originally Posted by Harald Oanes View Post
Dette ble jo bra! Forsett å ta mange bilder, prøv deg fram - og husk at hvis noen her inne er "kritikse", så er det bare for å hjelpe til å gjøre bildene deres enda bedre. Men dette synes jeg ble bra, mye bedre enn forrige gang. Husk at når en tar bilder, så skal bildene fortelle noe for dem som ser på dem, det gjelder ikke å laste opp flest mulig bilder - vær heller kritisk i de bilder du laster opp. Jeg synes denne serien også var fin da du også fanger opp andre ting enn fly, ting som er litt morsomt - og som samtidig kan relateres til fly-interessen. Jeg har også forstått gjennom en kamerat av meg som er far til en av dere, at dere har fått et flott miljø med denne flyinteressen - og det synes jeg er knallbra! Det er meget positivt med en så sunn interesse, bedre enn all verdens av andre "fristelser". Så forsett å treffes på plattformen, ta mange bilder - og være ikke redd for andres kommentarer, det kommer dere bare til å lære å bli bedre av, det er ingen her inne som mener noe vondt med det, vi har alle vært unge og uerfarne, så vi har gått den samme lange veien vi voksne også... Stå på

hei å hå

H.
Ja hva var det du så på Oddi?
Vi lurte han med at det skulle komme My travel a330 på sola, og han gikk på den! dette bildet viser sikkert rett etter vi sa det!
svgspotter is offline   Reply With Quote