Ingenting genialt med å være nettverks selskap ala Sas

De er jo så tungrodde at som
IMM sier, de uten bags subsidierer de med,
eller gjør ikke passasjerene i andre selskap det samme?
Det geniale med et lavprisselskap er jo at inngangsprisen er billig, så baller det på seg, var vel det som var noe av Sonberg's utgangspunkt.
Vi mennesker er litt rare, for når vi har kommet innenfor en portal, så sier vi, jaja pytt, xxx antall kr for bagasje billetten er jo så billig allikevel, oi, xxx kr for valg av sete, jaja, pytt, pytt billetten var så billig allikevel

så har vi kokt sammen en pris som plutselig ikke nødvendigvis er så billig lengre.
Se bare hva f.eks Norwegian's passasjerer akspeterer, de godtar at de må betale for bagasje, greit, men så har vi en barnevogn med oss og jammen må vi ikke skrive under på at vi fritar selskapet for ansvar om den blir ødelagt, hvorfor må jeg da betale for å sende den, når jeg og må betale for at DE ødelegger den
I tillegg så har jeg betalt for valg av sete, hvorfor må jeg betale engang til hvis jeg vil bytte sete på flyplassen, kanskje jeg treffer kjentfolk, har jo betalt 2 ganger for ste før, 1 gang som en billett og 1 gang som et valg, er det ikke lov å ombestemme seg heller uten at det skal koste????
Kanskje noen av Dy's kjennere kan svare meg på de 2 siste bitene her