Quote:
Originally Posted by Fly high
Bortsett fra at du tydeligvis ikke kjenner historien når du kan kalle dette for "kommunisme på sitt verste", viser jeg til at det er 1 eller 2 andre tråder her inne som også handler om dette temaet.
|
Så hva skal man da kalle det? Det er jo nettop det det er. Jeg er helt enig med trådstarter.
Folk i Østfold og Vestfold har latt seg lure ved valget, og ikke åpnet sine øyne for hva AP, SV og SP virkelig står for. De står for statelig drift av det meste.
Når Torp og Rygge da står på egne ben, kan man ikke forvente annet enn at de rødgrønne partiene vil gjøre alt for å stikke kjepper i hjulene og ødelegge for folk i Østfold og Vestfold.
For her skal ikke de 667.000 innbyggerne i Østfold, Vestfold og Telemark ha noe å si. De skal kjøre timesvis for å komme til Gardermoen, for at distriktsbefolkningen skal kunne kjøre 20 min til flyplassen sin.
Jeg har ingenting imot kortbaneflyplassfinansieringen i Norge, men det får da ikke gå utover levedyktige private flyplasser i Sentral-Norge der det faktisk FINNES grunnlag for levedyktig drift.
Kommunisme......ja, det kan faktisk minne om det.