View Single Post
Old 05-10-2009, 01:33   #177
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club

Tommy777's Avatar

Default Re: Nytt norsk flyselskap på trappene - Feel Air

Quote:
Originally Posted by LN-KGL View Post
Allerede med et to-timers stopp i BKK ekskluderes dine ønsker TG923, men kanskje ikke du føler for å fly med et slikt selskap? Helt klart satser Feel Air på turister og prisbevisste forretningsreisende.

Så til tidstabellen jeg gav som eksempel. Jeg tror ikke jeg er så langt fra sannheten (± 90 minutter) - spesielt når en skal kombinere disse byene, ikke ha ankomster/avganger som ligger på lokal nattestid og i tillegg tar med at Feel Air sier at det er to timers turnaround på destinasjonene. Det kan også hende at dagene byttes mellom ARN og OSL.
En smart forretningsmann ser paa mye annet enn aa spare en tusenlapp eller to paa oversjoeiske flygninger.

Dersom spekulasjonene dine er korrekte, er NYC tiden slett ikke ulikt SK901/902.

New York tidene er perfekt for forretningsreisende til NYC, man kan jobbe hele dagen i skandinavia og deretter fly til NYC. Paa returen, kan man lande i Oslo til lunch og faa en god halv dag etter en dusj.

Til Bangkok blir tidene underordnet da feriefolk blir majoriteten av kundene. Men ankomsten dit er jo slett ikke verst. Dagflygning tilbake blir det som er litt toeffere aa svelge da man taper en hel arbeidsdag
Tommy777 is offline   Reply With Quote