View Single Post
Old 23-09-2009, 18:42   #2
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club

Tommy777's Avatar

Default Re: Lenge siden naa...

Da var man ankommet Minneapolis, hatt ett moete og benytter lunchtiden til aa sjekke inn paa Westin Edina. Her har jeg faatt plass nok til aa arrangere ett kjempeparty. Tipper suiten er 150 kvadrat.

La oss starte fra morran. 0520 dirra Boseklokkeradioen, det var bare aa faa beina planta i planeten. Snek meg ut og der sto Peet's aa venta paa meg paa kjoekkenet. Kjapp dusj og deretter var det bare aa sette snuta mot O'Hare. Ankom ca. 0550, null koe noen steder hos AA og heller ikke i sikkerhetskontrollen. Fikk ogsaa beskjed om at det hadde blitt en equipment change fra MD80 til 737-800.. .

Ved gaten gjorde jeg det jeg alltid gjoer: Spoer om det var noe ledig paa rad 7, noe det i 9 av 10 tilfeller er. Spiller ingen rolle om du har status eller ikke, de to foerste radene er blokkert for tildeling paa flyplassen. Rad 7 har danseplass og setene er mer enn brede nok selv om bordet er i armlenet. Kjapp Starbucksstopp der det ble en Americano siden de kun har den grufulle Pike's Place (eller McDonalds Starbuckskopien). Boarding startet raskt og rad 7 er seating 1, saa sammen med eliter etter First Class.

Flyet var en av de helt flunka nye -800 AA har faatt levert og entertainmentprogrammet ble brukt til absolutt alt bortsett fra en annonsering fra Capt. Speaking og at naa kommer de rundt med begrensede drikkevarer siden flighten er saapass kort. Merkelig, UA og NWA klarer lett aa servere hele flyet med det de vil ha aa drikke. AA serverer kaffe, te og juice. Vel, kaffe er jo det man drikker saapass tidlig om morran uansett. Kaffen ble inntatt med en muffins fra Starbucks

Pushback paa rute, taaken laa relativt tett i Chicago om morran i dag, men vi ble raskt klarert ut og tok av mot vest. Flytid paa litt under timen tipper jeg, behagelig tur.

AA sine nye 737 er freshe, men det ser ut til at benplassen er passe skrall lenger bak, saa husk rad 7 trikset .

Naa baerer det ut for flere moeter foer man tar seg ned i treningsrommet paa hotellet en times tid.

Kameraet ble lagt igjen hjemme, men her er ett par BB bilder:

Morgenstemning fra 7A i en flunka ny AA maxigris

Frokost courtesy av.. meg selv

Spisestue maa til paa hotellrommet

Ikke mindre enn 2 minibarer + kjoeleskap

Fullsized Bose i tillegg til HDTV

Dass nr 1

Og nr. 2

Soverommet
Tommy777 is offline   Reply With Quote