Da var man på
LIS igjen. Sov utrolig godt. Til tross for at jeg ikke sovnet før klokken to, våknet jeg av meg selv i åttetiden. Fant så veien ned til en overprisey frokost, men er man sulten på tur, så er man sulten på tur. En viss pris for selve buffeten, som inkluderte at de sjekket juice og te til deg, så man kom liksom ikke utenom den. I tilleg var jeg "lur" nok til å bestille Egg Benedict, som kostet ekstra. Det car forøvrig et hyggelig og velsmakende førstemøte med eggene til Benedict. Så var det å signere på at jeg godtok at de satte det på rommet. Om fyren jeg signerte for ikke visste om eggene, eller om lappen ennå ikke hadde kommet til resepsjonen, vet jeg ikke, for det var kun buffeten jeg betalte for ved utsjekk. Så slappet man av en drøy times tid, med litt iPod via en BOSE klokkeradio som stod på rommet. Genialt opplegg.*
Så ble det dags for å dra. Fikk sjekket ut hos en trivelig frøken, og vi takket hverandre pent for "businessen"/oppholdet. Kom meg ut, hvor det stod flere mennesker, bl.a en kar i uniform, som så på meg og sa "taxi?", noe jeg bekreftet. Et par herrer i dress fikk først, og her la jeg merke til at karen i uniform spurte om det var greit for disse og dele taxi, siden de skulle til samme sted. Bak meg stod norskt par dom skulle til samme sted som meg. Jeg klarer ikke helt å være begeistret for å møte andre nordmenn i utlandet, så jeg må innrømme at jeg ble litt lettet da jeg fikk den neste taxien for meg selv. Vi dro avgårde, og litt før klokken 10, var vi fremme. Han her skulle forøvrig bare ha halvparten av det han i går skulle ha, men det kan kanskje variere såpass?*
Vel inne var det å finne riktig skranke. Var sjekket inn på nett, men hadde ikke BP,så da ble det vanlig manuell kjipklassekøståing på meg. Gikk dog radig unna, og en hyggelig frøken fant meg på skjermen sin, tagget kofferten, samt håndbagasjen, og gav meg to BP. Kom meg kjapt gjennom security, hvor det var null kø. Fant meg en cola, og deretter gaten, hvor boarding snart begynner.*