iPhone har jeg. Er dog begrenset hva jeg "gidder" å skrive på den. Dessuten har den vært en dyr fornøyelse på tidligere turer.
Nuvel. Etter å ha våknet klokken 3, gadd jeg ikke ligge lenger, og stod opp for å få i meg frokost, og "lese" litt Internett. Det var da laptopen ikke ville virke. Trolig noe med skjermkortet eller noe, da det var som om skjermen "frøs", og viste "siste" skjermbilde med masse rare streker på. Fikk også prøvd den med en annen skjerm, og jeg kunne utelukke ar det var skjermen som var problemet, siden det samme skjedde da også.
Det ble da litt rask ommpakking, siden jeg fant ut at en ryggsekk ville være mer praktisk enn den splitter nye pc-vesken jeg hadde kjøpt.
Klokken ble etterhvert kvart på fem, og jeg fant veien til bussholdeplassen, hvor #ruter region var i rute. Ganske lavt belegg, og ellers bestått knyttnevetest framme på rute ca. Klokken 06:25.
Fant veien opp, og gjennom heeeeeeeeele terminalen, og fant en blå automat. Dyttet inn et kort med matchende farge (litt vemodig egentlig. Er siste gangen det kortet er i bruk på
OSL), bekreftet setene mine, og fikk to boardingpass. Ved skrankene var det null kø, og det var derfor strake vegen bort til biz-skranken. Til economy-skranken var det mer sikk-sakk.
Litt kø i security, men det gikk greit unna. Fikk slusen som også ble brukt av Fast Track-køen, så der ble å slippe et par "dresser" foran meg, før jeg selv gikk lydløst i gjennom. Akkurat da, var det nesten litt ålreit uten laptop, da jeg plutselig hadd så mye mindre å styre med i security.
Vel gjennom var det å finne loungen, hvor jeg nå sitter og nyter litt potetgull og appelsinjuice. Boarding om en liten halvtime, og jeg er klar