Re: Pakkereise med norwegian
Jeg benytter meg nesten alltid av lastminute.com for hoteller i London. Der har de både identifiserte hoteller og top secret deals. Det er ikke uvanlig å finne 5* hoteller til rundt 125 pund/natt for dobbeltrom (inkl skatter, men uten frokost). Sist jeg benyttet meg av dette så fikk jeg Hyatt Regency The Churchill til 125 per natt for et dobbeltrom. Meget bra hotell, og kjekk lokalisering for shopping like ved Marble Arch. Nå er jo Oxford St hektisk nok til vanlig, så man kan jo bare forestille seg hvordan det er i juleshoppingen....
Når jeg søker på lastminute.com for de to datoene som er nevnt så er det rimeligste 5* hotellet til 188 pund for 2 netter (det står følgende om hotellet: This luxurious and elegant hotel is the place to stay for meetings and trips to London!). Basert på resten av beskrivelsen så tror jeg det er Swissotel The Howard, som er et meget bra hotell (rett ved undergrunnstasjonen Temple på District & Circle Line). Ikke langt unna Covent Garden, og ikke så langt unna shopping på Regent St eller Oxford St, eller St James. Tar man Circle Line counterclockwise så er man etter noen stopp i High St Kensington som er noe mer behagelig shoppingområde enn Oxford St, eller litt før det Sloane Sq.
Hyatt Regency The Churchill ser det ut til at du får for 268 pund for 2 netter (beskrivelsen er : Thanks to its perfect location in the West End, this fine property is an ideal choice for those who.... osv.). Kan virkelig anbefales. Hvis du har lyst til å bruke noe mer så er det enda et Top Secret hotell som beskrives som: "This hotel has a central location. Situated in the West End, great for a weekend break. First class...". Dette koster 290 pund for 2 netter, og er mest sannsynlig The Athenaeum like ved Green Park tube. Meget trivelig hotell - mitt favoritthotell i London. Bedre lokalisering skal du lete lenge etter rett ved Green Park, og en kort spasertur til dronningen.
|