Re: Små fly på BGO
Huff og huff, jeg som hadde håpet at dette forum var forskånet for idioti, som finnes på så mange andre typer forum, og som jeg ikke gidder å være en del av...! Herregud, skal man legge seg oppi skrivefeil, opplysningsfeil og annet bla bla bla - kritisere dette og henge ut vedkommende! Hvem pokker gidder å tørre poste noe da??? Dette er da ikke noe akademisk forum for rettskrivning o.l., eller har jeg tatt feil.
Her er en person, som ønsker å glede oss andre ved å formidle noe vedkommende selv har fått tilgang til av opplysninger, og attpåtil beriker oss med bilder fra "innsiden" i alle fall aldri jeg hadde fått tilgang til - og så blir vedkommende angrepet usakelig og idiotisk, hvis da ikke henvisningen som ble skrevet var en spøk da, hvilket jo også hadde vært idiotisk. Jeg er jo ny her, og var kanskje naiv som trodde at gjensidig respekt for hverandre er et forums viktigste kriterie, men hvis jeg altså har tatt feil så får det bare bli med mine 3 innlegg, fordi det finnes andre ting å bruke tiden på enn å lese utskjellelser av mennesker, enten det er på sin plass eller ei.
Så Sarky, hev deg over slikt tåpelige bemerkninger - og takk for at du delte disse ytterst interessante bilder med oss...
H
Last edited by Harald Oanes; 15-09-2009 at 23:10.
|