View Single Post
Old 11-09-2009, 16:22   #31
Harald Oanes
ScanFlyer Silver

Default Re: Spotting i rullestol, på Gardermoen...?

Quote:
Originally Posted by c130tos View Post
Hei Harald
Rullestolbrukere har utrolig bra muligheter for spotting og opplevelser på Gardermoen.
Som Perfly skrev, oppgi dato for ankomst, så tror jeg nok ENGM spotterne stiller opp med nødvendig hjelp slik att du skal få en kjempeflott opplevelse her.
Flysamlingen og SAS museet er også flotte opplevelsessentere som er vel verdt et besøk!!!

Mvh
Tom Ove Silihagen
Tusen takk til alle for stor velvillighet, og hjelpsomhet. Er ganske overveldet over responsen, og blir litt ydmyk over hvor mange flotte mennesker som finnes i dette miljøet. Som nylig ensom etter et samlivsbrudd, har fly-spotting blitt en kjærkommen hobby og tidsfordriv, og derfor er jeg både ydmyk og svært glad for at fly igjen har vekket min store intresse, og at forumet har vist slik forståelse for min hendvendelse. Etter samlivsbruddet måtte jeg flytte til et nytt sted, hvor jeg ikke kjenner så mange og har ikke fått noe nettverk av venner, derfor har det værst svært hyggelig å få treffe dem jeg har truffet på Sola under spotting... Det viser at det er en flott gjeng i dette miljøet, og jeg gleder meg til å treffe dere.

Så igjen - tusen takk for svært hyggelig tilbakemelding

hei å hå

Harald

Last edited by Harald Oanes; 11-09-2009 at 16:31.
Harald Oanes is offline   Reply With Quote