Bra at de gjør fremskritt/støt for å tiltrekke seg bedre betalende kunder,
men trenger de være, The Businessmans Airline/The In Between/And Norwegian. Har jo forsøkt "ørten" ganger på det.
Kan de ikke bli mer Sas. Selv AF klarer å servere alle på sine europeiske, iallefall den jeg fløy, ruter en liten sak å tygge på eller drikke bakerst i bussen.
Kunden forlanger ikke mye, kun kjekt med litt oppmerksomhet for de billigste reisende.
De, Sas kjører kampanje med 0 gebyr, tror nesten Ola Nordmenn d...... i DY's gebyrer, se bare bag gebyret f.eks, du betaler for bagasje, men er det en barnevogn fraskirver DY seg ansvar ved ev. skade., men tatt seg betalt for dem har dem like fordømt
Antar at regningen for et lille stykke brød el. kake til Hr. Hansen på 21E ikke hadde kosta så mye, iallefall ikke når en trekker fra det som cateringen som de ikke får solgt blir kastet