Virker nesten som extrabladet og kildene har lest Flyertalk og all sutringen der.
Tidligere fikk pax på økonomi en liten vannflaske på matbrettet, nå er det den (velkjente) plastglasset med vann som skal følge med i steden. Ikke akkurat verdens undergang så lenge man får vann og annen drikke i tillegg under hele turen.
Reduksjonen i alkoholservering (dvs. kutter ut sprit fra economy på shorthaul) har versert som rykter, men er ikke bekreftet.
Quote:
Originally Posted by Bizflyer
Jeg har alltid vært av den mening at når flyselskapene reduserer mat og drikketilbudet i biz på langruter, er det like før det blir kroken på døra!
|
Reduksjon i drikkeservering på longhaul biz har jeg ikke sett noe sted, så det får du ta på egen kappe. Andre måltid på BA biz longhaul har jeg kun hatt til USA, har bestått av trekantsandwicher, varme scones og andre saker. En liten reduksjon her gjør ingen ting for min del, har aldri spist mye av det måltidet allikevel da jeg sjelden er sulten på det tidpunktet (og så vidt jeg har observert har 75% av det de har delt ut i kabinen blitt returnert).
Når det er sagt så håper jeg ikke BA har fått inn folk fra "serviceconseptkontoret" til
SAS for å gruble ut smarte servicekonsepter for mat og drikke på shorthaul...