View Single Post
Old 04-08-2009, 08:49   #6
MartinL
ScanFlyer Dusty

MartinL's Avatar

Default Re: Ny SAS Danmark reklamefilm

Quote:
Originally Posted by EB View Post
Skal man være litt stygg så er det ikke så vanskelig å være nesten hjemme med SAS - de flyr jo ikke så mange lange ruter lenger...
Hehe, den må de tåle!

Jeg håper uansett at SAS i større grad kan få frem det de er gode på, fremfor hva konkurrentene IKKE er gode på. Jeg savner en kampanje hvor SAS distansierer seg fra andre selskaper og kroner sitt eget produkt.

Det er mange andre selskaper i andre bransjer som har klart dette og med det fremstår uten sammenligning mot sine konkurrenter. Fokuset flyttes bort fra konkurrerer og rettes sylskarpt mot eget merkevare.

SAS som merkevare er etter min mening i fritt fall, noe som reflekteres gjennom kontant backfire på nesten alt hva selskapet kommuniserer gjennom pressen og sin markedsføring.

Hvor ofte hører vi at selskapet har en av verdens beste punktligheter? Hvor ofte hører vi at selskapet har en høyere frekvens enn sine nærmeste konkurrenter til nesten alle destinasjoner i europa? Hvor ofte hører vi at SAS trekker frem sitt STAR nettverk? Hvor ofte hører vi at SAS får deg ut i verden gjennom SAS IC?

Det er i egen skog man lettest finner frem!