View Single Post
Old 12-07-2009, 18:12   #4
B777ER
ScanFlyer Blue

Default Re: Hjelp til planlegging av tur - trenger forslag til ruter for bonustur

Vel, når man skal ut med LH, SQ, TG, NH eller andre til Asia vil man vel trolig behøve mer enn maksimum 2 mellomlandinger uansett da man får dekket bortimot rubbel og bit av destinasjoner uansett.

Jeg prøvde å bestille en tur til USA i juletider i fjor med bonuspoeng og alle de største og vanligste routingene over dammen var fulle i X og I-klasse. Nå er det riktignok sikkert større sjanse for at de datoene jeg ville ha er datoer med rimelig godt belegg, så det var derfor jeg spurte om å bli routet med en bråte mellomlandinger. men det var visst i følge damen i EuroBonus ikke mulig lengre. Forhåpentligvis blir ting en del lettere nå som CO kommer.

Som sagt, skal du til Asia, er de veldig godt dekket av *A, og mer enn 2 mellomlandinger er høyst sannsynlig ikke nødvendig.

Uansett så er det iallefall for eget vedkommende ønskelig å lese om både FCT og helst om flyselskaper som ikke er dekket så godt på forumet til returen. Vi gleder oss.
B777ER is offline   Reply With Quote