God formiddag fra
OSL!
Nettopp ankommet med Swiss fra
BKK via
ZRH!
Jeg kan konkludere med at Swiss sitt longhaul produkt i C er absolutt bra. Faktisk det beste setet i C på langtur jeg har sittet/sovet i! Mat og drikke var også absolutt godkjent. Stewardesser av den godt voksne sorten gjorde sitt ytterste. Litt morosomt var det i dag morges når vi landet i
ZRH at cabinsjefen bad oss applaudere for en av steardessene som hadde sin siste tur på jobb i dag etter 34 år som steardesse hos Swiss. Så hun ble applaudert både da det ble sagt på tysk og på engelsk.
I
ZRH var det kun tid for å ta seg fra E46 til A86, selvfølgelig den gaten som ligger lengst vekk! Boarding startet da jeg kom frem og jeg lurte da på om hvordan det ville gå med baggasjen.
Halvfullt fly fra
ZRH til
OSL og jeg var eneste biz passasjeren og hadde 4 rader for meg selv. Servicen var derfor upåklagelig. Ble tiltalt med navn og kunne velge mellom 2 forskjellige varme frokoster. Meget bra! Baggasjen kom også. Dog var min prioriterte baggasje de absolutt siste som dumpet ned på bånd 9, også det lengst borte. Ingen tollerfanter da jeg gikk gjennom, uten at jeg hadde noe å bekymre meg for. Fant et handicap toalett i kjelleren jeg brukte som mitt private bad. Tannpuss og vann i fleisen og en kattevask samt skifte av tøy var utmerket. Så nå sitter jeg ved pizzahut og venter på neste flight kl 1250. Noen forumister i nærheten, så stikk gjerne forbi og si hei!
Gleder meg til å komme hjem og finne dusjen og se mine barn igjen! 30 timer og 40 min på reise pr nu! Jippi!!
BF