View Single Post
Old 21-06-2009, 17:14   #33
Klette
ScanFlyer Blue

Default Re: De beste loungene du har vært i

Vil vel si at Emirates Biz lounge i Dubai er den beste jeg har vært på, spesielt da jeg fløy 380 til Heathrow.
Betjent bar hvor de serverte gul enke. Så var det bare å spasere småbrisen rett til 380 gate'n som gikk rett ut ifra loungen og inn i øverste etasje på flyet. Der var det å gå rett bak i flyet og drikke mer champagne i baren.

Emirates på Heathrow og i Mumbai er også bra, liker at de serverer fransk champagne av gode merker, istedenfor musserende vin slik som de fleste andre selskaper.

Fløy first fra Mumbia til Dubai, da serverte de Dom Perignon til 1000 kroner flasken, turen skulle vært lenger enn 3 timer.

Ellers er jeg enig med at Singapore Kriss lounge i Singapore er meget bra, utvalg og alt. Da jeg kom inn der stod det en knusedeilig malay dame og tok meg vennlig imot. hun lurte på hva hun kunne gjøre for meg. Litt annerledes en de sure pensjonistene nede på Kastrup.

Likte også first med Thai i Bangkok, flydde biz så jeg hadde strengt tatt ikke lov å gå inn der men jeg gikk feil. Hadde allerede bestilt ett glass i baren før de fikk forklart det til meg. De snille thai damene lot meg få drikke opp før jeg gikk inn i biz delen. Den er også veldig fin. Hjelper veldig mye at thai menneskene er så vennlige. God service.

I europa syns jeg at Schipol er grei, den har fin design, og gode bad. Veldig greitt å ta en dusj der etter en natt flight langt vekk ifra. Mat utvalget kunne godt vært bedre.

Kunne tenkt meg å prøve first terminal i Frankfurt. Flyr biz, så jeg har prøvd å oppgradere men det var vanskelig grunnet tilgjengelighet...

Klette
Klette is offline   Reply With Quote