Quote:
Originally Posted by Chriscross
Er det noen som har erfaring med Hilton Slussen i Stockholm?
Hilton startet i dag en kampanje med halv pris på alle hoteller (min 2 netter, siste natt 26 aug.) utenfor Nord-Amerika som kan være verdt å få med seg.
|
Tilbudet er vel ikke helt reellt da man kan få et rom for 2 pax for SEK1090-1190 hvis man booker til en AP-rate, men riktignok da uten frokost. Booker allltid selv det billigste rommet da jeg innehar gull/diamant som nesten alltid har gitt meg tilgang til lounge. Har man ingen status hos HH kan det ofte være lønnsomt å legge til litt ekstra å gå for et Exec. room. Slussen er et slikt hotell som jeg faktisk ville ha vurdert. I tillegg til Executive pakken får du også mye større rom. Flere av innleggene har kommentert den nære beliggenheten til utelivet og i tillegg vil jeg trekke fram betjeningen på hotellet - de er fantastiske og til tross for at de er svenske

.
Slussen er et meget godt alternativ i
STO og hvis man sammenligner med f.eks
SAS Viking som også er 4* er det som regel dyrere og i tillegg uten lounge. IC Grand med sine 5* har vel mer eller mindre priset seg ut av dagens marked og må stenge av noen etasjer. Av andre kjedehotell har vel også *wood et hotell i
STO, men jeg kjenner ikke noe til denne kjeden.
Sitter faktisk i loungen til Strand Hilton i
HEL og ser utover en halvgrå og trist sjøutsikt som ikke på noen måte kan måle seg med utsikten fra Slussen.