Quote:
Originally Posted by Grunde
Hva er problemet liksom?
Alt avisen skriver er at flyene har vært operert for selskaper som har vært bannlyst...
Hva er det som er så ille med å skrive og informere om dette.
Syns artiklene om falske flydeler til tider var ganske interresant.
Den siste om SAS flyet som hadde nødlandet i sverige åsså blablabla var kanskje litt vinglete til tider, men faktum at SAS ikke vet hvem som er eierne av flyet er jo ganske drøyt.
Flyene er sikkert trygge, men at flyene er eid skumle menn med bart som ingen vet hvem er, virker jo ganske fjernt når det er snakk som seriøse flyselskap.
Bermerker meg i sammeslengen at samtlige på forumet kritiserer i vei, er alle ansatt av Norwegian og SAS her inne?
Hva er det så er så galt med informasjonen som kommer? Må dette være hemmelig..?
|
Hvis du sjekker gjennom de som har svart i denne tråden, så tror jeg nok du finner at de fleste faktisk er kunder hos både
SAS og Norwegian, og til dels veldig gode kunder. Dermed er vel i så fall disse innenfor den gruppen som virkelig burde blitt skremt og redd av disse oppslagene, men det slår tydeligvis ikke ut på denne måten. Merkelig....