View Single Post
Old 02-06-2009, 22:27   #4
Bizflyer
FinalCall.travel/no

Bizflyer's Avatar

Default Re: Nå som mange skal til BKK med TG`s nye rute - Anbefaling

Quote:
Originally Posted by AirbusTero View Post

Ingen røykelaks?
Dårlig til å lese, du er?

Quote:
Homemade Smoked Salmon
Imponerende utvalg for nesten 600 kr, men hvis kvaliteten er på topp, og drikkevarer inkludert er det jo ingenting å si på den prisen. Eneste man må beklage seg over her må være at magen desverre blir mett før øyet!

Et annet tips for Bangkok har jeg nok nevnt før, men trekker det frem igjen:
Hotel Stable Lodge i Sukumvit, Soi 8, er et deilig danskdrevet hotell med ekte dansk kro. Hver lørdag og søndag har de "det store kolde bord" mellom kl 12 og 15. Der har man alle danske spesialiteter. Man får rugbrød og franskbord, smør og fedt servert på bordet. Så er det bare å ta for seg av frikadeller, roastbeef, fiskefiletter, sild, leverpostej, salami, mørbradbøffer undt so weiter, undt so weiter! Spis så mye du vil for (jeg tror det er) 350 bath. Dertil kan kjøpes iskaldt øl og akevitt! Jeg er glad jeg lander i BKK lørdag morgen. For da vet jeg hva jeg skal spise! Det er et kupp! Dessuten kan man hele uken velge ekte danske smørrebrød fra en meter lang smørbrødsseddel (kryss av og lever!) til en pris av 15-25 kr per stykk. Og du finner dem ikke bedre i Danmark! Jeg garanterer!

Huff, ble sulten nå kjenner jeg!! Forøvrig kan man også få varmretter som dansk bøf, stekt flæsk, frikadeller osv som holder like bra standard!

Fly & kjøp!!

Er det forresten noen her som vet om adresser til de stedene som har laget bar/restaurant utendørs på noen av skyskraperne i Bangkok? Er det verdt et besøk?

BF

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote