View Single Post
Old 29-05-2009, 14:10   #20
O_K_
ScanFlyer Silver
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 890
Default Re: Flypassasjerer på vent hele dagen

Quote:
Originally Posted by TOS View Post
Så, så... Vi skjønner jo at det for journalistene er snakk om å litt mer detaljert informasjon om faktisk feil - ikke at journalistene skal finne feilen... For de fleste vil jeg likevel anta at informasjon som tilsier en instrumentfeil er greit nok detaljeringsgrad på informasjonen.
Jeg vil ha all informasjon, de skulle gitt en grundig redegjørelse for symptomene, hva de feilsøkte, hva feilen var, hvordan de utbedret den og eventuellt hva de skal gjøre for å unngå liknende i fremmtiden. Det hadde vært utrolig gøy å lese (for meg), men dessverre så ser det ikke ut til at noe flysellskap jeg vet om har så god informasjon.

Eventuellt kunne de hatt et kamerateam som fulgte mekanikeren, og vist det live inne på TV, da hadde jo alle sett at de faktisk jobbet med problemet, og jeg hadde antagelig sittet med notatblokk og skrevet detaljer;-)
__________________
siden august 2007
O_K_ is offline   Reply With Quote