Quote:
Originally Posted by Extra230
Superhai og Someone, dere har utvilsomt rett. Opplevelsen som non SAS *A Gold kunde er imidlertid forskjellsbehandling og bryderi. Jeg har vært på nokså mange flyplasser rundt i verden, og har så vidt jeg kan huske aldri hatt problemer med å benytte fast track eller tilsvarende der hvor dette finnes, annet en på OSL og ARN. Jeg vet ikke hvordan kostnadene distribueres for denne tjenesten andre steder, men det bryr jeg meg egentlig ikke så mye om. De aller fleste goder går på tvers av alliansen, og denne praksisen på OSL oppleves som lite positiv fra SAS sin side.
|
Tror nok dette gjelder
CPH også, om jeg da ikke har misfortstått, og husker feil. Det er noen mnd'er siden sist jeg var i
CPH. Men om jeg hsuker rett. så sitter det både en fra
SAS og en fra flyplassen/security og skjekker ved fast track.
Jeg tror dette er et "
SAS problem", dsv at
SAS av en eller annen grunn kun ønsker å ta kostnadene for egne reisende, og ikke andre *A. Dette er i så tilfelle litt i den stilen
SAS kjører. Jeg oppfatter ofte at andre i *A behandler meg som
EBG bedre enn hos
SAS.