Quote:
Originally Posted by Tommy777
Nå står det i artikkelen at SQ forventer dette kvartalet til å bli enda verre. Tipper de svetter mer da og at de begynner å se over ting..
|
Det skal bli spennende å se. Mange er lykkelig avvent fra SQ-boblen, og som du selv vet siden du jobber i salg: har du ført gjort kunden forbannet så har du en lang jobb forran deg.
Selv fikk jeg nok av SQ nå etter det tok de 11 mnd å komme frem til svar på en relativt enkel kundeservice-sak hvor de kostet meg 7000 etter å ha strandet meg i
ZRH en vakker morgen, uten billett videre, og ingen vilje til å hjelpe.
Jeg fikk til svar at de kunne aller nødigst betale til kronen akkurat hva som var restverdi i de to utetående kupongene (
ZRH-
CPH-
BGO), men at de ikke så det som sitt problem utover det. Da jeg ikke var enig i dette var det eneste svaret jeg fikk en konsis "men sånn sier sjefen min i
SIN, jeg har ikke lov å mene noe annet". Å skyve ansvaret til en anonym person "oppver i systemet" er den simpleste pulveriseringen som finnes av både ansvar og tillit.
-A