Quote:
Originally Posted by Tommy777
Jeg tror at SQ hadde kommet seg unna med alle stuntene de har gjennomført hadde ikke økonomien tryna. Nå har de en helt annen realitet å forholde seg til.
|
Quote:
Originally Posted by Tommy777
Men jeg tipper uansett at de kommer til å gjøre endringer i programmene sine nå som de sliter og konkurransen har blitt mye hardere
|
Det virker ikke som om noen endring er i syne enda. Det er snakk om at folk opplever at reglene for
PPS-statuser forlenges på veldig uformell basis, men ingen endringer i regler. Uansett,
PPS i seg selv er så uthulet at selv om medlemsskaps-reglene ble løsnet på er det ingen goder i det programmet som frister.
Et annet sted det ser ut til å løsne er at det åpnes opp for at andre *A-program får booke bonus-seter i J/F-klasse på de nye flyene. Snodig nok er disse enda bare tilgjengelig som "Full" awards til 200% belastning for KrisFlyer-brukere.
Enda tøffere, selv om du tar ut en F-billett på poeng hos SQ så er faktisk en del av F-loungen deres i nye T3 i
SIN off limits og utelukkende for folk som betaler billetten. Så mye for å ha "betalt" for en billett med poeng.
En annen ting som det grines over en god del er at både F og J-loungene til SQ i nye T3 i
SIN er faktisk en enorm skuffelse, ikke har de noe spesielt, og rimelig glorete ser de ut. F-loungen har ikke skikkelige arbeidsplasser og J-siden sperres deler av lounge av for å spare på personale på treige tider av døgnet.
-A