Thread: Vegas-tråden
View Single Post
Old 09-05-2009, 01:45   #15
B777ER
ScanFlyer Blue

Default Re: Vegas-tråden

Her er litt om hva jeg har bodd på og hva jeg synes:

Wynn: Etter min smak det aller beste hotellet. Blant de nyeste, og var når det var ferdigbygget (2005?) det hotellet med flest rom i Las Vegas. Generelt vil jeg si at de har kjempebra rom og kjempebra sevice. Buffeten sies det skal gå buffeten på Bellagio til å virke som McDonalds. Jeg har prøvd begge, og er vel ikke helt enig i den påstanden, synes de er ganske like, kanskje bittelitt bedre på Wynn.

Paris: Etter min smak grufullt. Svært støyende lokaler, og rommene holder ikke så veldig høy standard. I tillegg er jeg ikke veldig glad i det franske, men det er jo smak og behag. Pluss for beliggenhet.

Bellagio: En klassiker man vanskelig kommer utenom. Midt i byen. Bra rom og jeg liker veldig godt atmosfæren på hotellet. Et absolutt must å besøke om man er i byen.

Imperial Palace: Kjedelig hotell med grufulle rom plassert på stripa mellom Harrahs og Venetian?? om jeg ikke husker feil. STYR UNNA

Sahara: Langt nede på stripa. Også her, styr unna, hadde ikke engang såpe på toalettene da jeg var der. (2007)

Caesars Palace: Midt på stripa, ved siden av Bellagio. Veldig bra standard. Minus for ufattelig kronglete vei til rommene.

Rio: Utenfor stripa. Et midt-på-treet hotell etter min mening.

Palms Place: Leilighetshotell ved Palms. Bodde der i fjor. Fantastiske rom, beste jeg har vært på i Las Vegas. Tror vi snakker 80m2. Hadde utsikt til både stripa og bassenget. Jeg hadde ingen forhåpninger til Palms Place, men det frister absolutt til gjentagelse. Minus for at det er langt til nærmeste restaurant som da blir på hotellet Palms.

Treasure Island: Helt greit hotell nede ved Venetian. Et av de eldre hotellene, og MGM gruppen ønsker det solgt (om de ikke har gjort det allerede) Greie rom, men om jeg ikke husker feil, har de noen av de beste sengene.

Venetian: Jeg liker godt Venetian. Rommene er relativt store og jeg synes det er en bra atmosfære på hotellet. Utsikten fra rommene trekker imidlertid veldig ned. (Iallefall de jeg har bodd på) Minus for den såpelukten som er i lobbyen.

The Orleans: Hotell som ligger på nordsiden ganske langt unna stripa. Hotellet er definitivt blant de eldre, og holder ikke samme stand som de som er på stripa, men er en del rimeligere og langt bedre enn Sahara og Imperial Palace.

Last edited by B777ER; 09-05-2009 at 01:55.
B777ER is offline   Reply With Quote