Thread: Hoteller NYC
View Single Post
Old 06-05-2009, 19:16   #13
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club

Tommy777's Avatar

Default Re: Hoteller NYC

Quote:
Originally Posted by Martin View Post
Wow!! Det er hakket billigere enn hva det kostet i fjor sommer.. Var det vanlig pris, eller Tommy-pris de 189 dollarne?
189 er tommypris, men du får samme hotellet på nett for 20 dollar mer hele sommeren og det er som kjent ikke noe Hilton Garden Inn

Quote:
Originally Posted by jcnorway View Post
Betaler 170 USD inkludert alle skatter og avgifter pr natt (6 netter) for et dobbeltrom på Hilton Garden Inn Times Square som ligger "midt i smørøyet" når jeg skal dit i begynnelsen av august. Fra hotellet er det kort vei til Times Square (under 5 min å gå) for de som ønsker å være skikkelig turist

Bra pris på W The Court, Tommy! Er 189 USD inkludert eller ex. skatter og avgifter?
Prisene er eks skatter

Poenget til Gard var at vinteren 2007/2008 tok det helt av i NYC og folk begynte å se etter alternativer. HGI var da sikkert 3-400 USD natten, galematias med andre ord.

Det er helt greit, kun to tbanestopp fra Manhattan, men alikevel ikke optimalt, men i forhold til de pengene man sparte da var det liksom verdt det. Nå er det overhodet ikke verdt det, selv om prisene nå sikkert ligger rundt 100 lappen pr. natt. Nasty nabolag, ingen kiosker eller restauranter og ikke minst, INGEN taxi!! Jeg tar slettes ikke tbanen hele tiden på Manhattan, taxi er ofte nesten like billig og alltid mye enklere enn tbane når man skal ut å spise og holder seg mid/uptown.
Tommy777 is offline   Reply With Quote