View Single Post
Old 05-05-2009, 10:41   #18
Bizflyer
FinalCall.travel/no

Bizflyer's Avatar

Default Re: Sommertilbud i Biz med LH/BA/AF/?

Quote:
Originally Posted by FlightDeck View Post
Er målet med all denne BA-fartingen bare å få sølvkort hos dem? Jeg ser ikke helt poenget med å ha slike kort hvis man i utgangspunktet ikke reiser nok ellers til å kvalifisere seg. Jeg har SAS EuroBonus Gold og har glede av det siden jeg reiser relativt ofte med SAS og Star Alliance. Men jeg hadde ikke orket å reise verden rundt - og brukt tusenvis av kroner - bare for å kvalifisere meg. Det er det rett og slett ikke verdt, synes jeg. Men jeg respekterer at andre kan synes noe annet!
Enig med deg i det ang BA, men jeg synes det er et annet perspektiv over det når det gjelder EB Gold. Jeg flyr mye innenriks, og det gir meg ingen poeng. Men jeg har stor fordel av kortet mitt både når det gjelder å få plass på fly, få rask innsjekk og ekstra baggasje. Derfor synes jeg det er verdt å betale litt ekstra for en tur for å oppnå kravet til gullkort igjen. Nå er det ikke slik at jeg kaster bort tusenvis av kroner for å gjøre en milage run, men bruker litt flere penger på en tur jeg allerede har planlagt. Det å fly 2 ganger LHR-CAI for å få et sølvkort hos BA synes jeg personlig er tullete. Men om noen vil gjøre det, så ønsker jeg dem god fornøyelse!

BF

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote