View Single Post
Old 25-04-2009, 10:16   #23
gardkarlsen
ScanFlyer Silver

gardkarlsen's Avatar

Default Re: De beste loungene du har vært i

Hei

For å ta mine egne...Malaysia Airlines sin lounge i Kuala Lumpur var veldig flott. Vi var på loungen i hovedterminalen og den var ikke så stor men den var veldig fint innredet, man kunne ta mat eller bestille en del retter og få det servert på bordet, flott utsikt til flyplass området og dusjfasilitetene var veldig fine.

Emirates loungen i London var fin den også...veldig bra utvalg av mat, flott utsikt til den ene stripa på Heathrow men kanskje litt kjedelig interiør.

Av de som har vært en skuffelse...vi var på American Airlines sin lounge på JFK for noen år siden...og der fikk vi kun lov til å få 2 gratis øl før vi måtte begynne å betale for det.

Jeg hadde også forventet mer av Emirates loungen i Dubai forresten. Ja, den var stor, hadde godt med mat, det var mange dusjer etc. Men den var veldig åpen og til og med åpen rett ned til terminal delen...dermed ble det litt støyende og ukoselig.

Bristish Airways lounge på T5 (det er vel flere men jeg var innom den man har tillgang til ved business billett) var også veldig bra med mye god mat, godt utvalg av vin osv.