Quote:
Originally posted by Farmer
Quote:
Originally posted by DY
Men Help/Chat er stengt nå (fortsatt?) også, på en lørdag kl 1024, noe som får en til å lure på - når er den egentlig er åpen? Ingen informasjon om dette når en ber om hjelp heller.
|
I helgene har vi vakt ordning , hvor vi alltid nås på vakttelefonen ( som er henvist fra ordinære telefon) og er pålogget på chat ca annenhver time når vi er inne og svarere de mail som er kommet inn, også de som er videresandt fra Chat løsningen.
Lør + søn har ca 25% av trafikken på de andre ukedagene.
I snitt svarer vi faktisk mail på ukebasis i løpet av 10 minutter, slik at der tror jeg ikke mange slår oss. På det viset får vi også ned antallet telefoner ganske betydelig.
Vi har også vært helt bevisst på at vi svarer mail på direkten, med et kvalitativt svar og hopper dermed elegant bukk over disse irriterende automatmeilene som bekrefter at kundens mail er mottatt.
PS akkurat nå er jeg som nå er pålogget tilgjengelig på Chat
|
Ok, der fikk vi forklart hvordan det virker. Ikke så dumt. Vanligvis så får en sen respons når en sender inn mail når slike hjelpechatter er nede hos andre internettsider (ikke nødvendigvis flyrelaterte) så vil anta at mange heller lar være å sende inn mail. Men kjempebra om Widerøe har fått det til.