15-04-2005, 18:10
|
#59
|
ScanFlyer Dusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 4,660
|
Re: Sterling vil fly LCC på intercont
Quote:
Originally posted by LCH
Isbamse, det er greit nok at enkelte selskaper en gang hvert femte år har oversjøiske billetter til 2500,- i en begrenset periode og med strenge vilkår. Å finne de billettene blir som å lete etter nåla i høystakken, spesielt for leisurepax som planlegger god tid i forveien. Da blir det noe helt annet når kundene vet et selskap alltid tilbyr et visst antall av disse billettene.
Og det vil vel selvfølgelig ikke være snakk om at alle setene skal gå til den prisen, nettverkselskapene tilbyr heller ikke alle setene til laveste pris, men man bør jo ligge lavere enn dem i de forskjellige kategoriene. Sett at du plutselig må til NY på kort varsel for å besøke din dødssyke arveonkel; hvilken billett vil du kjøpe? Den til 36.000 hos CO eller den til f.eks. 12.000 hos NB?
Tror ikke Sterling får så mye mer produksjon ut av sine 737-800 som flyr til LPA enn de vil få av en 767-200 som går på NYC. Og til LPA startet prisene på 598,-, noe de neppe vil gjøre på de oversjøiske turene. Dessuten er det jo mulig å benytte en 767 på enkelte avganger til Spania også.
Når det gjelder galleys tror jeg ikke dette er noe problem, Britannia flyr 767 i sardinconfig på oversjøiske ruter i dag, og de serverer da varm mat ombord, gjør de ikke?
|
Enig LCH, noen vil bare ikke se muligheter
Tenk nytt!
|
|
|