View Single Post
Old 14-04-2005, 23:37   #9
Guest
ScanFlyer Gold

Default Re: Ledaren i Dagens Nyheter ang. SAS

Quote:
Originally posted by LN-AFG
I tillegg tror jeg SAS hadde vært tjent med å satse mer på direkteruter fra Billund og Aalborg, kanskje også Esbjerg.
Direkte fly fra BLL og EBJ!!!!! har du set på et kort for nylig????? der er 45 km de to lufthavne.
SAS har før fløjet udenrigs med eget metal ud af BLL - en DC9sport der fløj BLL-FRA-BLL-OSL-BLL-FRA-BLL, den rute blev oprettet alene for at drille DM der øgså fløj BLL-FRA flyene fløj indenfor10 min af hinanden. Det galimatias er stoppet nu, Men SAS har for nylig startet med codeshare på QI's BLL-BRU, BLL-OSL og BLL-ARN - men ikke på BLL-AAL og BLL-MUC der har LH codeshare!
Udenrigsruter fra AAL tror jeg ikke på i SAS regi, men BA/EZ flyver jo AAL-OSL - jeg ved ikke hvordan den går. SAS fløj for snart mange år siden CPH-AAL-KRS, men der er historie nu.
HVIS og det er kun HVIS SAS kommer mere til BLL tror jeg det vil være med codeshare på QI metal - i går var fløj QI deres BLL-MUC med OY-MBI i pseudo SAS bemaling, men det var nok mere tilfælde end noget man skal tillægge nogen signalværdi.
Guest is offline   Reply With Quote