View Single Post
Old 06-03-2009, 17:01   #20
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator

Martin's Avatar

Default Re: God fredag morgen

Quote:
Originally Posted by Tommy777 View Post
Ellers har Fedex havna på min "for ett drittfirma" liste i dag. Hang en lapp på døra mi sist onsdag, ringte dem og sa at jeg ikke kunne hente pakken fordi jeg skulle på ferie til neste onsdag. I går fikk jeg dessverre ikke tid til å hente pakken og da jeg skulle hente den i dag, what do you know, den var allerede returnert til senderen, selv med kun ETT utleveringsforsøk og i tillegg hadde de telefonnummeret mitt.

Det som var artig var at kjerringa på Fedex stasjonen var frekk som f.... og sa: Vi har jo ikke plass til å la pakken ligge her i evigheter!! Kikke på de tomme hyllene bak og spurte om hun hadde nok plass til en minipakke EN dag etter hjemkomst fra ferie, "Sir, this is not a storage facility"

Whatever! Dårlig kundeservice!!
Jeg må få beklage på vegne av firmaet. Kjenner ikke rutinene "over there", men her har vi faktisk rutiner på, at om noen er på ferie, så noterer vi datoen, og så blir det lagt i "feriehaugen". Spesielt polulært om sommeren, og i høytider som jul og påske. Om du treffer på den dama igjen, kan du fortelle henne at det er noe som heter STAT42..

Ellers en rolig fredag her, og føler ellers at ting går greit om dagen sånn jobbmessig.. Nå er det også, heldigvis bare noen timer igjen til helgen. Tror jeg skal gjøre minst mulig denne helgen og..
Martin is offline   Reply With Quote