Virkelig bra!
Ordreboken for 787 kommer til å bli skikkelig tykk.
Synd ikke
SAS har kontoen full, 787-800 og 900 hadde passet bra.
DL,UA og AA har ikke penger, men om noen år MÅ de ha et fly som 787 hvis de ikke mer eller mindre skal legge ned. Kanskje 50+ fly pr selskap. Om jeg husker riktig har DL verdens største 767 flåte. 757 og 767 for DL, UA og AA utgjør vel over 500 fly tilsammen?
Edit:
Siden jeg ble nysgjerrig begynte jeg å rote på Boeing sine sider, og fant dette:
UA: 98 757 og 56 767 ---- Totalt 154
AA: 126 757 og 88 767 ---- Totalt 214
DL: 116 757 og 117 767 ---- Totalt 233
Dette er leverte fly, og flåtene i dag er mindre pga 9.11 og ørkenparkering.
Selskapene trenger kanskje ikke like stor kapasitet fremover, spesielt på innenriks, men noe widebody trengs, og da regner jeg med at det blir 787. Kanskje UA har lyst på 350? Om de da ikke går under for godt......