View Single Post
Old 22-02-2009, 01:40   #2
Bizflyer
FinalCall.travel/no

Bizflyer's Avatar

Default Re: Prøver med en DO catering og drikketråd her istedet...

Quote:
Originally Posted by Tommy777 View Post
Det at XO er det beste man faar, forteller hvor lite du vet om Cognac.

Naar det gjelder Martell, er det et kurant merke, men det finnes saa mye annet snadder aa velge imellom. Martell Cordon Bleu er min favoritt Martell i XO prisklassen. Maa det absolutt vaere en XO er Martell sin elendig i forhold til mange andre XO du faar kjoept paa polet. Toer jeg foreslaa Otard XO f.eks?

I skapet mitt finner du bl.a. en Louis XIII og en Hennessy Paradis. DA snakker vi floetepus, kamerat.

Men naa drikkes det helt andre ting i huset her for tiden. Single Malt er hva jeg liker best av ublandet brennevin. Men Cognag sier jeg selvsagt aldri nei til.
Jeg sa ikke XO generelt! Og så tenkte jeg innenfor rimelighetens grenser! Louis XIII og Hennessy Paradis er vel ikke akkurat en Tirsdags cognac for å si det sånn! Kan godt tenke meg andre varer også. Men la meg omformulere meg litt da. Av klassiske XOer synes jeg Martell er den beste. Din flisespikker!

Whisky synes jeg ikke noe om. Eneste med røyksmak jeg kan spise/drikke er bacon. Whisky gulper jeg et par døgn etter det er drukket.

Men man kan jo ha hvite dager hvor man kun drikker hvitt brennevin også!

BF

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote