View Single Post
Old 10-02-2009, 23:08   #7
Bll spotter
ScanFlyer Gold

Bll spotter's Avatar

Default Re: Aar's lokale lufthavn hedder CPH!

Nu skal der bruges ca 50 milliarder på jernbanen i de næste 11 år. Hvis det ufattelige skulle ske at de fandt 1-2 milliarder ekstra til en jernbane til Billund fra Horsens Syd via Jelling ville det sgu nok hjælpe en hel del på den skæve fordeling af lufttrafikken i Danmark. Ham klaphatten fra Århus (Nej det er ikke Ole jeg mener) Men ham fra Business Aarhus som artiklen omhandler, burde dømmes for Jyllandsforræderi. Jeg tvivler på hans udtaleser vinder gehør hos Cotra.
http://www.travelbroker.dk/index.php...01returnid=155

Quote:
COTRA vil stimulere udviklingen af flytrafikken fra Vestdanmark

Omkring tyve af Vestdanmarks største og mest rejseaktive virksomheder har etableret en forening, der skal sikre flere direkte flyruter tilpasset erhvervslivet behov.
Det største problem i det vestdanske samfund, er vel i bund og grund at man ikke kan blive enig om at pege på en Lufthavn som hovedlufthavn. Det er sgu ikke smart at have 7 lufthavne med trafik, på et så lille område alle med elendig infrastruktur og ingen med Jernbane. Kom der et ordentligt samarbejde
i gang om at støtte op, omkring kun en Lufthavn er jeg sikker på at vi sagtens kunne have en lufthavn af en hvis størrelse. Det synes jeg sgu Jylland fortjener.
Bll spotter is offline   Reply With Quote