Nu skal der bruges ca 50 milliarder på jernbanen i de næste 11 år. Hvis det ufattelige skulle ske at de fandt 1-2 milliarder ekstra til en jernbane til Billund fra Horsens Syd via Jelling ville det sgu nok hjælpe en hel del på den skæve fordeling af lufttrafikken i Danmark. Ham klaphatten fra Århus (Nej det er ikke Ole jeg mener

) Men ham fra Business Aarhus som artiklen omhandler, burde dømmes for Jyllandsforræderi. Jeg tvivler på hans udtaleser vinder gehør hos Cotra.
http://www.travelbroker.dk/index.php...01returnid=155
Quote:
COTRA vil stimulere udviklingen af flytrafikken fra Vestdanmark
Omkring tyve af Vestdanmarks største og mest rejseaktive virksomheder har etableret en forening, der skal sikre flere direkte flyruter tilpasset erhvervslivet behov.
|
Det største problem i det vestdanske samfund, er vel i bund og grund at man ikke kan blive enig om at pege på en Lufthavn som hovedlufthavn. Det er sgu ikke smart at have 7 lufthavne med trafik, på et så lille område alle med elendig infrastruktur og ingen med Jernbane. Kom der et ordentligt samarbejde
i gang om at støtte op, omkring kun en Lufthavn er jeg sikker på at vi sagtens kunne have en lufthavn af en hvis størrelse. Det synes jeg sgu Jylland fortjener.