Quote:
Originally posted by Farmer
Det er jo egentlig ganske utrolig at ikke dette handling gebyret har kommet tidligere, da det er ikke ubetydlig arbeidstid som går med til å følge UM hit og dit.
Og så kan jeg ikke dy meg da ... ser at på sasbraathens.no forteller de deg at du MÅ ringe for å bestille billett for UM ... På www.wideroe.no har vi i over 2 år hatt denne muligheten online, og dette forklarer jo hvorfor vi har en betydelig andel UM som bestilles på SK flighter hos oss :
|
Har ikke helt skjønt hvorfor en ikke kan bestille slikt på internett, men det skyldes kanskje at man må sjekke om det er plass til UM på de aktuelle avgangene manuelt. Vil anta at det er begrensninger på antall UM på hver flight. Hvordan klarer Widerøe å få dette til på sin internettside, mens
SAS ikke klarer det? Enda merkeligere er det om det er slik Farmer sier mulig å gjøre dette på SK-flighter ved å bestille på Widerøe. Merkelig...
Men en opprettholder jo kanskje call-sentrene da