
Thomas Cook UK med den laaaange B757-300 (G-JMAB) 01-mod.
med opptil 280 pax ombord. B753 har faktisk kapasitet til 289
pax, men Thomas Cook er eneste operatør som har såpass mange
seter i disse maskinene som 280.

TUIfly med B737-800 (D-AHFY) 01-mod. med Hapagfly-titler.

Thomson med B737-800 (G-FDZP) 07-mod.

Air Europa med B737-800 (EC-
KBV) 07-mod, klar til avgang
mot Spania.

Thomas Cook UK med B757-200 (G-FCLC) 97-mod.

Condor / Thomas Cook UK med A320-200 (D-AICN) 03-mod.

Spanair med A320-200 (EC-KPX) 01-mod, med
"Windows Live"-reklame.

EasyJet med A321-200 (G-TTIE) 06-mod., som tidl. nevnt
etter oppkjøpet av "GB Airways" fra British Airways - dermed
fikk EasyJet også A321-maskiner i flåten.

Jet2 med B757-200 (G-LSAA) 88-mod, en 21år gammel maskin
som tidl. har fløyet både for "Air Europa" og "Air Europe".

Binter Canarias / NAYSA med ATR72-200 (EC-
KRY) 08-mod.
som kun har vært i drift knappe fem måneder.

Islas Airways også med ATR72-200 (EC-
KUR) 08-mod.
også denne, og kun vært i trafikk i litt over tre mnd.
Selskapet tar seg godt ut med blåfargen i snuten, spesiellt
når man ser flyet forfra etter min mening.

Air Europa med B737-800 (EC-
IDA) 02-mod.

Austrian Airlines med A321-200 (OE-
LBF) 01-mod.

Spanair med A321-200 (EC-
HRG) 2000-mod.
(Alle bilder er som vanlig tatt med et lite kompaktkamera,
Canon Digital IXUS:50 med "hele" 5 megapixler og kun 3x zoom.
Gjør også oppmerksom på at bildene er redigert ved bruk av
LCD-skjerm, bildene kan derfor oppleves som noe mørke på
visse
CRT-skjermer.)
Så håper jeg bildene falt i smak, legg gjerne igjen
kommentarer eller spørsmål dersom ønskelig!