View Single Post
Old 01-01-2009, 16:08   #5
ILS2
ScanFlyer Gold

Default Re: Oslo-Stockholm-Chicago-Albany

Quote:
Originally Posted by pgaa View Post
Åssen kjerre bruker UA på ORD-ALB??
Nå er ikke jeg en som har veldig peiling på fly, men i papirene mine står det Canadair Regional Jet 700. Flighten opereres for øvrig alltid av United Express. Seating er 2+2 (1+2 i C). Svært behagelige fly, synes jeg.

Quote:
Originally Posted by E.N. View Post
Hvordan fungerer egentlig UA transferdesken? Noterer meg at de holder til like etter customs i terminal 5, er det seperate skranker for å sende bagasjen og få boardingpass videre?
Rett etter at man har levert fra seg US Customs-skjemaet, og har gått gjennom noen dører, kommer man til transferområdet. Så lenge bagasjen din er sjekket inn helt frem, kontakter du bare personellet som står der - de sitter ikke nødvendigvis bak skranker, men har også mobile bagasjescannere - så scanner de bagasjen og legger den på båndet for deg. Veldig enkelt faktisk. Når det gjelder boardingpass, må du vel henvende deg i en av skrankene der. Sørg i hvert fall for å få det ordnet der. Da slipper du å løpe rundt omkring på O'Hare på jakt etter en UA Service Desk - de finnes nemlig ikke før man har passert security. Eneste mulighet er da som sagt å gå til UAs manuelle check-in i terminal 1, og det er tidkrevende - selv om man er *G. Ikke alltid man har tid til det når man har en connecting flight.
ILS2 is offline   Reply With Quote