Hei hei
Tenkte jeg skulle gjore noe som ikke forekommer her sa ofte, nemelig og skryte litt av Ryanair!
Etter en tur/retur reise med disse til London ma jeg si jeg sitter igjen med et positivt syn pa Ryanair. Hadde bade rene fly og seter man kunne ta ned. Hyggelig og smilende crew pa begge flyningene. Heller ingen forsinkelser.
Dette er jo selvsagt slik man forventer av alle selskap. Men for 500 t/r vil jeg si dette er bra!
Er ikke vanskelig og skjonne hvorfor ryanair tjener mye penger. Om bord er det jo salg av varer og mat og ting hele tiden og folk kjoper som bare det. Litt fasinernede og se folk boarde flyet mens man fortsatt star i ko i passkontrollen
Bade Torp og Stansted er ogsa fine flyplasser. Spessielt Torp. Fin og liten flyplass men med de tingene man trenger der. Lett og finne frem
eneste minuset er jo at Sandefjord ikke er helt Oslo, men man overlver det til den prisen. Og faktisk hadde ryanair de avganstidene som passet meg best!
Stansted er ogsa en litt kronglete flyplass og komme til men det er et godt utbygget bussnett i england som gjor at det funker greit!
Jeg er ikke i tvil, neste gang jeg skal til Oslo (bor i england) vil valget vare ryanair!